Zpráva 24. (6. - 10. 3. 2017)
Vážení rodiče,
v tomto týdnu jsme zvládli pojmy několikanásobný a nevyjádřený podmět, tečna, narýsovali jsme pravidelné osmiúhelníky a konstruovali všemožné útvary podle popisu konstrukce, zhlédli film Cesta do pravěku, hráli si na konkurz na hlavní roli v neznámém filmu, namalovali jsme krásné a velké dinosaury, vytvořili zápichy na Velikonoční jarmark, zopakovali jsme testem znalosti 3. lekce z učebnice Project, trénovali jsme určování času v angličtině, seznámili jsme se s časovými pásmy, přečetli jsme další příběh z Afriky (tentokrát Kongo, minulý týden Ghana), řešili jsme africké matematické úlohy, při dílně jsme si četli navzájem a čtení jsme hodnotili apod.
Týdenní plán 6. 3. – 10. 3. 2017
ČESKÝ JAZYK |
Diktát 10. kapitola; podst. jm. pomnožná; několikanásobný podmět + shoda s přísudkem; 11. kapitola: spisovnost; slovesné tvary; oznámení |
MATEMATIKA |
STÁLE NUTNÉ VŠECHNY RÝSOVACÍ POTŘEBY! Práce s čísly v jiných soustavách než je desítková; Biland a ciferník |
ANGLIČTINA |
TIME: What´s the time, please?; časové předložky; čas a hodiny; přítomný čas prostý; dny v týdnu |
PŘÍRODOVĚDA |
Souhrnné opakování – orgánové soustavy; Energie kolem nás |
VLASTIVĚDA |
Z – písemné opakování z moravských krajů; slepé mapy D – opakování předchozí látky; Národ sobě str. 32-33; |
AKCE |
Bláznivé dějiny (výukový program), vybíráme 100 Kč |